Tuesday 8 May 2012

~First^Entry^of^Mine~

~BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM~
::ASSALAMUALAIKUM::

As this is my first time posting an entry, lemme introduce me to ma FAMILY!!! Heee~ Suma org msti ada family kan, Alhamdulillah aku bersyukur sgt2 dilahirkan dalam sebuah family yg sederhana... walaupun x kaya mcm org lain, tp ksh syg tu yg pntg.. ok tamaw ckp byk2, juz wanna show u guys this is my family.
*MY HAPPY FAMILY TREE :D

The one on ur left is my handsome dad yg sntiasa rasakn dirinya muda and hensem. haha.. Mr. Fareedudin bin Mohamed Ariff. Next is my soul, life n love.. the only mama!!!! Mrs.Bibi Sabariah Binti Baharom. seorang yg sgt penyabar dgn sikap anak2nya yg uhuk2... hee, beliau juga tmpt utk ak meluakan SEMUA perasaan ak. x kira pasai apa pn, suma msti nk cita kat mama. nk buat papa pn msti nk consult mama dulu. and...and...and... for me la kn, my mum's cooking mmg xdak sapa boleh lawan.. u bet, msti kalah!! n these both parents has raised their kids with ksh syg yg sgt2 byk, didikan agama yg boleh dikira baik laa, education yg sgt dititikberatkan and manners walaupun ank2 dy x ikut pn.. huuuu

The  one in green is myself.. pls be noted :D  *Cik Nadirah Binti Fareedudin. till studying in UUM, Sintok, Kedah, Malaysia. I'm taking Bachelor of International Business Management(Hons) and the one from ur right is my adik yg sgt comey, cantik, pandai, notty, teman gaduh, teman gedik, teman luah hati, buah hati, musuh and my only sibling yg sy syg sgt2 tahap tggi dr KLCC.. huu. She is a loyal student of UTP Teronoh, Perak. Taking foundation in Business Infomation System and this is her final semester for her foundation~

For now rsanya ckuplah setakat tu ye.. c ya next entry. :*   MUAHHHXXX!!!!!!

2 comments:

  1. wow!! sooo blue haa?? nice!! bgos laa dh pnd wat sndrik..xyh nk tlg ajakan pon..hehe..congrats!! btw..i'm cute! hehe :D

    ReplyDelete